torsdag 21 januari 2010

:O

Omg.. maloprije Maria i ja kad smo se vracale iz grada neki covjek u autu koji je isao u suprotnom smjeru nam je svirnuo.. u sebi sam samo pomislila '' o boze jos jedan pedofil''! al odjednom covjek je okrenuo auto i krenuo prema nama.. ja sam se uzaasno prepala.. posebno zato sto je bio mrak i nikog nije bilo samo covjek u autu , maria i ja! covjek je otvorio prozor i pitao nas jel nam treba pomoc.. ja sam u sebi pomislila da ce nas strpati u auto xDD jaako sam se prepala. ja sam mu rekla glasno i jasno : NEE! onda nas je pitao dal nam treba prevoz.. ja sam mu opet rekla ne.. onda se on okrenuop i otisaoo...a sto je najgore minut poslije toga neki pas mislim da je bio boxer tako jaako jurio prema nama.. onad je maria krenula tako jako vristati i bjezati.. ja sam samo stajala i nisam se mogla ni pomjeriti jer sam crkla od smjeha mariji xDD ona se bas prepala, al na svu srecu pas je odjednom nestaoo xD
huh koji dan al sve u svemu sam sretna danas.. :D

2 kommentarer:

  1. eii
    sviđa mi se blog. ^^
    Ako želiš svrati i ti do mene.
    http://kommundrettemich.blog.hr

    SvaraRadera
  2. ovaj ispod link (jer više ne koristim ovaj blog pod kojim ti komentiram). xD

    SvaraRadera